پرچمداران جدید شیائومی به پردازنده اسنپدراگون ۷۰۰ مجهز می شوند

نوشته شده توسط :
پرچمداران جدید شیائومی به پردازنده اسنپدراگون ۷۰۰ مجهز می شوند

پیش‌تر خبر‌هایی از وجود سیستم عامل اندروید وان در گوشی‌های هوشمند شیائومی شنیده شده می‌شد، ولی خبر‌های تازه حاکی از عرضه دو گوشی Xiaomi Mi A3 و Xiaomi Mi A3 Lite با پردازنده‌های قدرتمند اسنپدراگون سری ۷۰۰ است. هرچند سیستم عامل اندروید وان هنوز به طور کامل طراحی نشده و تمامی مشخصات و امکانات آن در دسترس قرار نگرفته است، ولی شرکت‌های بسیاری از نسخه‌های موجود این سیستم عامل پیشرفته در گوشی‌های خود استفاده می‌کنند.

یکی از مدیران شیائومی ضمن اعلام خبر استفاده از چنین پردازنده‌هایی در پرچمداران آینده این شرکت گفت: «مجموعه شیائومی در تلاش است تا بهترین خدمات و دستگاه‌هایی با بالاترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه کند و در این راه از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها استفاده می‌کند.»

بر اساس اطلاعات منتشر شده، احتمالا گوشی Xiaomi Mi A3 به پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰ و گوشی Xiaomi Mi A3 Lite به پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ مجهز می‌شوند. استفاده از چنین پردازنده‌هایی در گوشی‌های شیائومی نشانه روند رو به رشد تلفن‌های همراه این شرکت و عزم بلند مدیران شیائومی برای کسب سهم بیشتر از بازار‌های جهانی است.

در کنار گوشی‌های عنوان شده به نظر می‌رسد شیائومی در حال کار بر روی گوشی هوشمند دیگری است که دارای پردازنده بسیار قوی و فناوری‌های نوین خواهد بود، ولی هنوز اطلاعات و نامی رسمی از آن اعلام نشده است. در هر حال با توجه به گوشی‌های موجود و پرچمداران آینده، شیائومی قطعا با برنامه دقیق و حساب شده در حال گام برداشتن رو به جلو است.

شیائومی با طراحی و تولید گوشی‌هایی با توانمندی‌های پیشرفته و قدرتمند، ولی با قیمتی بسیار مناسب‌تر از محصولات شرکت‌هایی مانند اپل و سامسونگ به دنبال جلب نظر مردم در کشور‌های مختلف دنیا است و آمار‌ها تا این لحظه حاکی از موفقیت نسبی این شرکت است.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان