معرفی گوشی iQOO ویوو

نوشته شده توسط :
معرفی گوشی iQOO ویوو

شرکت ویوو یک شرکت فناوری چند ملیتی چینی است که طراحی کننده، توسعه‌ دهنده و تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند، نرم‌افزار و خدمات آنلاین است. این شرکت در سال ۲۰۰۹ در دونگوان، گوانگدونگ تأسیس شد. این شرکت تمرکز خود را روی ارائه یک تجربه صوتی با کیفیت بالا برای کاربران استفاده‌کننده از فناوری شباهت زیاد به اصل در گوشی‌های هوشمند خود گذاشته است. شرکت چینی ویوو چندین سال است که در حال تلاش برای به دست آوردن برترین رتبه گوشی‌های هوشمند و عبور از برندهایی از جمله اپل و سامسونگ است.

دو روز پیش ویوو برند تحت لیسانس خود، iQOO را به صورت رسمی معرفی کرد. در حالی که بسیاری صحبت از گوشی‌هایی با طراحی تکراری گوشی‌های این شرکت برای iQOO در ذهن داشتند، این شرکت ویوو بود که با یک پست محصول این برند خود را به نمایش گذاشت و انتظارات را از خود بالا برد. بر اساس تصاویری که امروز در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده، ویوو در نظر دارد یک گوشی هوشمند تاشو تولید کند. به نظر می‌رسد ویوو قصد دارد با تولید این گوشی به رقابت با شرکت سامسونگ بپردازد که مدت زیادی است حرف‌هایی از گوشی هوشمند تاشوی Galaxy F شنیده می‌شود.

رندرهای به اشتراک گذاشته شده در فضای مجازی به طور کامل واضح هستند و ظاهر زیبایی را هم نشان می‌دهند. این گوشی با صفحه نمایشی بلند پس از باز شدن به یک دستگاه شبیه تبلت تبدیل می‌شود. این گوشی هوشمند تاشو بر خلاف دستگاه‌هایی با طراحی خود که به داخل تا می‌شوند، به بیرون تا می‌شود و بر این اساس، صفحه نمایش رو به بیرون باقی می‌ماند.

هنوز اطلاعات دیگری درباره iQOO وجود ندارد اما بر اساس آخرین شایعات، این گوشی بالاتر از هزار دلار خواهد داشت. این تصاویر تنها طرح‌های اولیه‌ای از گوشی آینده ویوو هستند که هیچ پورت یا دکمه‌ای ندارند در نتیجه این یا یک رویکرد گوشی بدون دکمه APEX 2019 یا طرحی اولیه است که هنوز نیاز به کامل شدن دارد.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان