معرفی سریع‌ترین تلفن همراه جهان

نوشته شده توسط :
معرفی سریع‌ترین تلفن همراه جهان

گوشی جدید شرکت وان پلاس که OnePlus 7 Pro نام دارد به طرز دیوانه کننده‌ای سریع‌ است. این دستگاه با داشتن تراشه Snapdragon 855 به عنوان پردازنده که به وسیله رابط کاربری مینیمالیستی اندروید همراهی می‌شود سریع‌ترین عملکرد را به ارمغان می‌آورد. همه ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود بلکه Refresh Rate 90 هرتزی صفحه نمایش این دستگاه در نرم حرکت کردن انیمیشن‌های مختلف گوشی و بالا پایین رفتن سریع صفحه نمایش تاثیر بسازی می‌گذارد.

تیم توسعه دهنده این گوشی حتی در چندین آزمایش‌ بنچمارک شرکت کرده است تا در آن‌ها نیز رکوردشکنی کند. هم اکنون نیز در مقام اول سایت AnTuTu قرار دارد. در این آزمایش عملکرد تمام بخش‌های مختلف دستگاه مانند سرعت CPU / GPU، سرعت خواندن / نوشتن حافظه و موارد دیگر مورد بررسی قرار می‌گیرند.

از سریع‌ترین گوشی دنیا که گذر کنیم شیائومی در مقام دوم نشسته است. در این دستگاه از تراشه Snapdragon 855 استفاده شده که آن را به یکی از سه دستگاه سریع‌ جهان تبدیل کرده است. گوشی Mi 9 در رده دوم قرار دارد و پس از آن گوشی گیمینگ این شرکت با نام Mi BlackShark 2 قرار دارد. با این اوصاف دو مورد از سه گوشی سریع‌ جهان برای شرکت شیائومی هستند.

پس از آن‌ها گوشی V50 ThinQ 5G قرار گرفته است که محصول شرکت ال‌جی است. این دستگاه توانسته امتیاز ۳۴۳۴۳۴ را از آن خود کند. در مقام‌های پنجم، ششم، هفتم و هشتم چند محصول از شرکت سامسونگ قرار دارند. این گوشی‌های به ترتیب گلکسی +S10، گلکسی S10 5G، گلکسی S10، گلکسی S10e هستند.

پس از این چهار گوشی در دو مقام آخر نیز دو دستگاه از هوآوی قرار دارند. این گوشی‎ها هوآوی P30 و هوآوی P30 Pro هستند که به ترتیب امتیازهای۳۰۴۱۶۱ و ۳۰۰۷۸۹ را از آن خود کرده‌اند.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان