مشکل به وجو آمده در تعداد لایکهای توئیتر

نوشته شده توسط :
مشکل به وجو آمده در تعداد لایکهای توئیتر

شبکه‌های اجتماعی برخی روز‌ها با مشکلاتی مواجه می‌شوند که همین مسئله شکایت کاربران خود را به همراه دارند. این مشکلات گاهی اوقات به دلیل ضعیف شدن سرور‌های این شبکه‌ها یا اشتباه در برنامه نویسی این اپلیکیشن‌ها به وقوع می‌پیوندد. چند روزی است که برخی از کاربران شبکه اجتماعی توئیتر با مشکلاتی موجه هستند که کار با اپلیکیشن توئیتر را برای آن‌ها ناخوشایند کرده است. کاربران این شبکه اجتماعی گزارش داده‌اند که پست‌های آن‌ها لایک کمتری نسبت به قبل دارند. سایت SlashGear هم گزارش داده که این اپلیکیشن به درستی باز نمی‌شود و با مشکل مواجه می‌شود.

این مشکلات باعث شده که برخی از کاربران تصور کنند که این مشکل از طرف توئیتر تنها برای گروهی از اعضای حزب محافظ کار آمریکا به وجود آمده باشد اما پس از مدتی شکایت‌های کاربران دیگر هم در این شبکه اجتماعی دیده شد و مشخص شد که این مشکل به همه کاربران توئیتر در سراسر جهان مربوط می‌شود. در یکی از نمونه‌های این مشکل دیده می‌شود یکی از پست‌های افراد مشهور در توئیتر که حدود یک هزار لایک داشته، پس از یک ساعت دارای کاهش میزان لایک بوده و تعداد لایک‌ها پس از آن ساعت، به ۹۹ رسیده است. پشتیبانی توئیتر در صفحه رسمی خود اعلام کرده که این مشکلات به زودی حل خواهند شد.

ظاهراً، مشکلات به وجود آمده در اپلیکیشن توئیتر روی لایک‌ها، ریتوئیت‌ها و نوتیفیکیشن‌های آن تأثیر گذاشته‌اند. فعالیت غیرعادی این شبکه اجتماعی روی ۱۰۰ درصد کاربران تأثیر نگذاشته اما آمار دقیقی هم وجود ندارد که چند نفر از کاربران لایک‌های خود را از دست داده‌اند. خوشبختانه توئیتر این مشکل را حل خواهد کرد و دیگر کاربران می‌توانند مانند همیشه به مسائل روزمره در پلتفرم این شبکه اجتماعی بپردازند.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان