مشخصات گوشی آیفون XI

نوشته شده توسط :
مشخصات گوشی آیفون XI

مدتی است که رندرهای مختلفی از گوشی بعدی اپل در فضای مجازی منتشر می‌شود، نامی که فعلاً این محصول جدید اپل را با آن می‌شناسیم، آیفون XI است.

در طراحی‌های مختلفی که از این گوشی فاش شده، مدل‌های مختلفی از دوربین مشاهده می‌شوند. در تصاویر پیشین، دوربین‌های مربعی دیده می‌شد اما حالا این دوربین‌های اصلی مربعی جای خود را به دوربین‌های افقی سه‌گانه داده‌اند. اما آیا خبری از دوربین‌ مربعی‌شکل در محصولات بعدی اپل نخواهد بود؟

باید بگوییم که احتمال دارد از این دوربین مربعی در نسخه دیگری از این گوشی که ما آن را با نام آیفون XI Max می‌شناسیم، استفاده شود. در واقع انتظار ما این است که آیفون‌هایی که در سال ۲۰۱۹ معرفی می‌شوند، از لحاظ طراحی ظاهری با یکدیگر تفاوت داشته باشند.

ما در اکثر گوشی‌های جدید شاهد دوربین‌های دوگانه هستیم، در نتیجه کارایی سنسور جدید را می‌دانیم. اما دوربین‌های سه‌گانه دارای یک سنسور اضافی هستند که ما هنور اطلاعات خاصی از آن‌ها نداریم. اما به احتمال زیاد آن سنسور، ToF است که در گوشی‌های اپل به کمک تکنولوژی «واقعیت افزوده» می‌آید.

اطلاعات دیگری نیز از این دستگاه منتشر فاش شده است. از این اطلاعات می‌توان به ظرفیت باتری و اندازه صفحه نمایش دستگاه اشاره کرد. برای نمایشگر این گوشی اندازه ۵.۸ اینچ در نظر گرفته شده است. در ضمن گفته می‌شود این نمایشگر دارای فناوری OLED خواهد بود. البته به این نکته مهم باید توجه کنیم که برش نمایشگر گوشی آیفون XI از آیفون‌های کنونی این شرکت کوچک‌تر خواهند بود.

.برای انرژی این گوشی احتمالاً از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده می‌شود که این باتری برای گوشی‌های اپل یک رکورد محسوب می‌شود. یک سری از اطلاعات فاش شده و شایعات از وجود یک پورت یو‌اس‌بی Type-C به جای لایتنینگ صحبت می‌کنند.

با اینکه سامسونگ به زودی گوشی خود با پشتیبانی 5G را وارد بازار می‌کند، هنوز در محصولات اپل خبری از این قابلیت نیست. در آخر نیز باید به رنگ‌های احتمالی این محصول اشاره کنیم. به احتمال زیاد آیفون XI با رنگ‌های نقره‌ای، طلایی، خاکستری و آبی وارد بازار خواهند شد.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان