رکورد شکنی شیائومی با فروش بیش از ۱ میلیون دستبند هوشمند

نوشته شده توسط :
رکورد شکنی شیائومی با فروش بیش از ۱ میلیون دستبند هوشمند

با اینکه در در ماه‌های اخیر شرکت‌های بزرگ فناوری آمریکایی شرکت‌های چینی و به ویژه هوآوی را مورد تحریم قرار داه‌اند و فشار‌های زیادی را به طرف چینی وارد کردند، اما شیائومی توانسته است در فروش محصولات خود بسیار خوب عمل کرده و مورد استقبالی بی‌نظیر از سوی کاربران قرار گیرد.

دستبند هوشمند جدید شیائومی با نام Mi Smart Band 4 در اوایل ماه جاری میلادی به کاربران معرفی شد و تنها در مدت ۸ روز توانست فروشی بی سابقه را تجربه کند. در این مدت کوتاه بیش از یک میلیون عدد دستبند هوشمند شیائومی به فروش رسید و تمامی تولید این محصول در اولین عرضه به پایان رسید. شیائومی اعلام کرده است در تاریخ ۵ تیر ۱۳۹۸ دومین مرحله رسمی از عرضه Mi Smart Band 4 را در اروپا آغاز می‌کند.

بررسی‌ها حاکی از آن است که دستبند‌های هوشمند شیائومی تا کنون بهترین رکورد فروش در میان محصولات مشابه تمامی شرکت‌های جهان را به نام خود ثبت کند و مطمئنا این موضوع موفقیتی بسیار بزرگ برای شرکت شیائومی محسوب می‌شود. دستبند Mi Smart Band 4 نمایشگر منحنی OLED و کیفیت تصویر ایده‌آل گزینه‌ای مطلوب برای علاقه‌مندان به گجت‌های هوشمند است. یکی از مهم‌ترین نکات چنین استقبالی از سوی کاربران توانایی ۱۵ تا ۲۰ روزه ذخیره باتری در Mi Smart Band 4 است.

دستنبد Mi Smart Band 4 با قیمت ۳۵ یورو قابل خریداری است. نسل پیشین یا Mi Smart Band 3 نیز هم اکنون در فروشگاه‌های گجت‌های الکترونیکی در سراسر جهان موجود و با قیمت ۲۹ یورو به فروش می‌رسد. شیائومی تا کنون توانسته است موفقیت‌های بزرگی را در زمینه فروش تلفن همراه و گجت‌های هوشمند تجربه کند و این مسئله می‌تواند به هرچه مستحکم‌تر شدن جایگاه این شرکت به عنوان یکی از مهم‌ترین شرکت‌های فناوری در جهام کمک کند.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان